Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Întrebare de toamnă


normal_poza_toamnaAnul ăsta a venit Toamna fără Tine…

Mai am încă verzi, urmele cuvintelor tale lipsă,Ochii mei
Sub pleoape
În loc de privire,
Bine-nfipte-n amintiri
În loc de durere…

Tare sadic îmi deschide ușa Noaptea,
La aceeași oră,
Bîlbîindu-se fără vre-un mail de la tine…

Mă deghizez în demiurg atunci, să văd
Ce-ar fi ,dacă tot ce n-a fost AR FI
Sau tot ce-a fost N-AR FI…

Și nu mai știu :
Oare-o sa-mi dau vreodata voie sa plec din visul meu ?
Sau Nu ?!

(Mihaela Viziteu – 2009)

28/09/2009 - Posted by | Aproape Poezie... | , , ,

1 comentariu »

  1. printre randuri se pierd gandurile tale…se ratacesc frumos…

    Comentariu de laagatat | 12/10/2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

