Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Cu Parfumurile Pe Blog…


Relația dintre mine și parfumurile mele e una foarte specială : chimie, complicitate, dependență, viciu, poezie, muzică, aură, semnatură, suprapunere,  definire, prietenie…
Așa că le-am adus și pe ele , pe blog.

Colectia mea de parfumuri 009(3)

Printre cele mai vechi prietene, la care nu pot și nu voi renunța, indiferent de noutățile pe care le adopt  : Magie Noire – Lancome, Samsara – Guerlain, L’Eau d’Issey – Issey Miyake („clasicele” mele).

Magie Noire
zilele de primavară  îmi inspiră  Pleasures – Estee Lauder;

pleasures - estee lauder

diminețile de vară am nevoie de Cerruti 1881, dar îmi place și Miss Dior Cherie – Dior ; serile de vară,  Very Irresistible Givenchy – Givenchy, L’Eau d’Issey – Issey Miyake, Un jardin en Mediterranee – Hermes

un jardin en mediterraneeIssey Miyake

toamna e anotimpul meu preferat (de septembristă …), cînd parfumurile devin cu totul speciale : Magie Noire- Lancome, Kelly Caleche – Hermes, Michael – Michael Kors, Hot Couture – Givenchy

Michael Kors

iarna, ajung la Jungle- Kenzo, Samsara – Guerlain, Secret Obsession – Calvin Klein.

ck-secret-obsession

Ultima mea “nebunie” e Ange ou Demon – Givenchy, pe care l-am “probat” săptămîna trecută și care mă tot urmărește, de atunci… ;
nu îl am incă,  dar … promit că il voi avea .

Fr_givenchy_Ange ou demon
Ce-aș putea spune despre el ? e un parfum sexy, profund, nu e prea floral, e amărui- amprentă profundă Givenchy-, misterios dar puternic, cu personalitate, nu pierde mult din notele cu care se deschide (lasă în notele de mijloc multe din notele de deschidere, de vîrf) și, mai ales, e genul de parfum „hologramă”, cum le numesc eu, pentru că te invaluie , dar le simți și tu, spre deosebire de cele doar „amprentă” (care rămîn in urma ta).

29/09/2009 - Posted by | Parfumerie De Blog | , , , , , , , ,

8 comentarii »

  1. Mmmmm, cât de frumos miroase aici …

    Comentariu de blue2403 | 06/10/2009 | Răspunde

    • Bun găsit, Blue !
      Ești oricînd, binevenit !

      Comentariu de miha0509 | 09/10/2009 | Răspunde

  2. Iti sugerez o comparatie intre doua parfumuri extrem de asemanatoare (dupa nasul meu):

    • CALVIN KLEIN „Euphoria” (2005)
    • NINA RICCI „Rici Ricci” (2009)

    Comentariu de ALEXANDRU MITACHE | 24/10/2009 | Răspunde

  3. Eu zic ca cel mai bun parfum pentru barbati ramane Armani – Aqua di Gio

    Comentariu de Parfumuri FM | 04/04/2010 | Răspunde

    • Preferatul meu (dintre parfumurile masculine) este „Terre D’Hermes”.

      Comentariu de miha0509 | 05/04/2010 | Răspunde

  4. Prefer
    1.Bvulgari – Aqua ….unul dintre cele mai reusite….daca doresti sa inspiri rafinament, folosesc pt ocazii mai speciale
    2.Hugo Boss – Selection–perfect pt office

    Comentariu de Marius | 19/07/2010 | Răspunde

  5. Oare trebuie sa ai un parfum care te personalizeaza si pe care il folosesti mereu,un parfum ca o amprenta a ta care ii va face pe toti sa spuna”el a trecut pe aici pt ce el are parfumul asta”sau in fiecare zi sa folosesti alt parfum in fctie de evenimentul pe care il ai sau in fctie de cheful pe care il ai in ziua aia?

    Comentariu de Bogorodea Marian | 20/01/2011 | Răspunde

  6. Cel mai bine este sa ai un parfum care sa te reprezinte.

    Comentariu de refan | 16/08/2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

