Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Curat concurență !!!


Foarte tare !  Lui Sergiu Andon nu-i mai ajung antenele , de a ajuns „abonat”  la RTV  ?! televiziunea … concurentă ?!  Curat concurență !

(gașca media 322 – finanțată de patriciu-  = antene + rtv + orice/ oricine …”maicontribuie „!!!)

sergiu andon

Mare trebuie să-i fie disperarea „clientului” fidel (pardon, mogulului fidel) Felix !!! Sau , tare indiferentă … concurența !!! Oare De CE ?!!!

vintu

dan-voiculescu

(Știam eu că Patriciu a „inghițit ” CAM TOT,  a bătut „pălmuța” cu toți și toate ( vintu,  felix) , dar mă așteptam să fie un picuț mai subtil !

Altfel, abia aștept să-l vad cum o să înghită VICTORIA lui Traian Băsescu !!!  Imi țin respirația, cu mare plăcere, pînă atunci !!!) .

patriciu

Imi pare rău că trebuie să mă repet : MI-E TARE SCÎRBĂ DE VOI ȘI DE AȘA-ZISA VOASTRĂ MASS-MEDIA !!!…  VOI MERGE, CU MARE DRAG,  SĂ VOTEZ TRAIAN BĂSESCU !!! Și, ca mine ,  încă …minimum 75 % !!!

basescu_latinta2

09/10/2009 - Posted by | Vipera | , , , , , , , , , ,

10 comentarii »

  1. 🙂

    Comentariu de daxinte | 09/10/2009 | Răspunde

  2. Andon, Iliescu, Bolcaş, Felix, îmi par a fi nişte rămăşiţe dintr-o vreme pe care istoria a aruncat-o la gunoi…

    Comentariu de blue2403 | 10/10/2009 | Răspunde

  3. Merge …

    Comentariu de blue2403 | 10/10/2009 | Răspunde

  4. L-am văzut pe Patriciu la Realitatea tv.
    Cică după capul său Geoană e bun de Premier…
    Aştept reacţia Prostănacului. Ieri când Băsescu a spus acelaşi lucru Geoană a replicat că, probabil, Băsescu a luat droguri uşoare.
    Dacă ne gândim că Băsescu făcea mişto iar Patriciu vorbea cât se poate de serios ar trebui oare să cred oare că drogurile pe care le ia Patriciu nu sunt deloc uşoare? 😀

    Comentariu de blue2403 | 24/10/2009 | Răspunde

    • Blue,
      Patriciu e absolut disperat !
      A finanţat la toate capetele (pe toata lumea) şi … NIMIC/ NADA, în sondaje !!!

      In rest, ce să-i spun ?! Lui şi mogulilor fani :
      EŞECURI UŞOARE !!! (sau, poate … EŞECE ???!!!)
      nu ar strica o confirmare/ garantare de la… „vanghele” !)
      Sara buna, Blue !

      P.S.
      Cit despre ” prostanac” , nu imi mai fac demult „probleme ” ( din pacate pt. el – sau din fercire – nu isi mai face nici iliescu…) !!!

      Comentariu de miha0509 | 25/10/2009 | Răspunde

      • Comentariu de blue2403 | 25/10/2009

      • Yes I Am (Happy, I mean)

        Merci si Pupici !

        Comentariu de miha0509 | 25/10/2009

  5. Am zile când ascult o melodie la nesfârşit. Azi au fost două.
    „Don’t Worry Be Happy” şi
    🙂
    Nu ştiu de ce… poate pentru că îmi plac …

    Comentariu de blue2403 | 25/10/2009 | Răspunde

    • Sara Buna si cu o alta „favorita” a mea… ( Second Walz, Andre Rieu)

      Comentariu de miha0509 | 25/10/2009 | Răspunde

  6. Astea mergeau la fix cu parfumurile de la un alt subiect de pe blogul tău… 🙂

    Comentariu de blue2403 | 25/10/2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

