Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Cristian Tudor Popescu


bila neagraBila Neagră

– pt. declarația : „Nu Crin Antonescu, nu Mircea Geoană ar putea fi un Obama pentru România, ci Klaus Johannis”. (14.10.09)

Nota : L-am poziționat pe CTP la „Bila Neagră”, pentru că   „Bila Rătăcită” , sau „Bila Veselă”, sau „Bila Bolnavă”, momentan n-am !

Mi se pare cea mai tare declarație a lui CTP din ultimii … mulți ani !!! Inițial am murit de rîs, ulterior am realizat cît de neelegant e din partea mea sa rîd de oameni în …suferință (oarece probleme psihice ar fi explicația mea minimală pentru comportamentul lui CTP din ultimul timp…). Nici măcar un exces de bere n-ar putea fi o scuză suficientă pentru …”adîncimea” acestei  „cugetări”  !!!ctp

Foarte tare, mai ales că ieri seara, (în direct la rtv) Iohannis tocmai a fost un adevarat „festival” de umor involuntar : la intrebarea „ce program de guvernare aveți”, a ridicat din sprincene, nevinovat, de parcă atunci s-ar fi născut, dînd semne că între el și un program de guvernare … nu ar exista nicio legatură ! absolut penibil ! acesta este Obama al dvs. , domnule CTP ?! Sper, spre binele dvs., că adevaratul Obama era puțin ocupat, in momentul ăla și nu v-a urmărit, că altfel ar fi plîns in pumni, ba am o bănuiala că ar fi și demisionat chiar, de atîta rușine  !!! ( lol )

15/10/2009 - Posted by | Bila Neagră | , , ,

2 comentarii »

  1. Mie imi place CTP

    Comentariu de Florin | 15/10/2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

