Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Prima confruntare electorală directă, prima victorie clară : Traian Băsescu !


Oricîtă manipulare, disperare şi venin s-au vărsat, ulterior, pe canalele media mogulizate, victoria lui Traian Băsescu în prima confruntare directa ( cu Crin Antonescu)  a fost  pe cît de clară am putut-o vedea cu toţii,  cu ochiul liber , pe atît de categorică,  importantă şi dureroasă pentru învinşi !!! Pentru că au fost 2 învinşi : Crin Antonescu, „învinsul faţă în faţă”  şi Mircea Geoană,” învinsul absent” ; aş concluziona chiar că Prostănacul a fost, de fapt,  MARELE PERDANT !!!

Am multe Bile Albe de dat azi şi toate merg la … Traian Băsescu !

Confruntare Traian Basescu + Crin Antonescu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

imagesTraian Băsescu:” Eu am căutat să fiu un model şi m-am dus în fiecare zi la serviciu. Şi am încercat să capăt respectul şi votul cetăţenilor fără să abandonez ţelurile pe care mi le-am propus la începutul mandatului. Una din priorităţi a fost educaţia. Cred că educaţia trebuie să se axeze pe câteva coordonate: prima trecerea de la o educaţie bazată pe memorie la una care să dea copiilor competenţe. În funcţia de stadiulo de pregătire se fixează două niveluri: unul cel de bază apoi cel avansat care trebuie să se dobândească la finalul liceului. Printre competenţele pe care un elev trebuie să le dobândească sunt opt printre care competenţa în limba română, competenţa de a învăţa. Regret aplicarea legii privind majorarea salariilor profesorilor cu 50%.”.

imagesTraian Băsescu: „Pot să accept că am lipsit din anturajul celor care vă susţin, dar nu am lipsit românilor. Ştiu şi Dan Voiculescu şi Ion Iliescu mi-au simţit lipsa.”

 

 

images

Traian Băsescu:” Eu am avut curaj să condamn crimele comunismului pe când dumneavoastră râdeaţi cu domnul Iliescu.  Nu am făcut parte din FSN.”



imagesTraian Băsescu :”Greşiţi în abordarea dumneavoastră. Un bărbat care are trei femei în casă respectă femeia.  Pentru mine femeia este mai importantă decât dumneavoastră. Nu aveţi în societate valoarea unei femei.”



imagesTraian Băsescu : „Vă înfurie altceva, vă înfurie şi o femeie care în afară de a fi inteligentă este şi frumoasă. Eu iubesc şi apreciez femeile” (…) E vorba de soţia mea!„.

16/11/2009 - Posted by | Aproape Politică..., Bila Albă | , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

