Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Traian Băsescu faţă în faţă cu Andrei Gheorghe


„Traian Băsescu a discutat, la sediul de campanie, cu Andrei Gheorghe, într-un interviu live pentru Presa.nu . Băsescu a criticat confruntarea în trei de vineri seară, a vorbit despre respectul pe care i-l poartă lui George W. Bush, care a ajutat în repetate rânduri România şi a fost de părere că percepţia României de ţară coruptă vine din faptul că românii aduc în discuţie foarte des acest subiect.

Interviul a avut loc sâmbătă, la prânz. Citate (aproximative) din Traian Băsescu:

  • Libertatea de expresie trebuie dublată de responsabilitate asumată
  • Am ştiut că a decedat soţia lui Antonescu, dar n-am ştiut în ce condiţii
  • [Confruntarea de vineri] a fost foarte prost organizată. Nici presa n-a avut show-ul de care a avut nevoie, nici electoratul n-a avut parte de informaţii şi argumente. Nici unii, nici alţii nu au primit ce aşteptau de la această emisiune – o confruntare pe punctele de vedere. Au fost doar nişte enunţuri.
  • [Confruntarea de vineri] nu era războiul meu. Era războiul pentru locul al II-lea.
  • România s-a schimbat. Aş putea spune că din punctul ăsta de vedere sunt mulţumit.
  • Trebuie să valorificăm intrarea în UE – şi nu mă refer numai la oamenii politici. Degeaba le reproşăm numai lor că nu o valorifică.
  • Îl respect enorm pe Bush. A ţinut atât de mult la România… de câte ori i-am solicitat sprijinul, a fost „da”.
  • Conferinţa de la Neptun a fost dorinţa lui Bush, era raportul lui de obiectiv îndeplinit.
  • Substanţa şi deciziile strategice pentru evoluţia NATO s-au luat la Bucureşti.
  • După 5 ani de mandat, mă bucur că România e mai departe decât era în 2004. Referitor la prezent, mă bucur că se vede ieşirea din criză.
  • Mă bucur că ne-am dovedit rezistenţi la criză. În alte ţări, şomajul e mai mare decât în România, noi suntem pe locul 21 din 27.
  • Ştii din ce vine indicatorul „cea mai coruptă ţară”? Corupţia era legată de marile privatizări, în trecut, dar în mandatul meu nu a fost aşa. Poţi să-mi spui privatizarea pusă sub semnul întrebării în ultima vreme? Acum, mă uit la televizor şi văd că se vorbeşte de corupţie. Există o percepţie puternică a corupţiei, care vine din viaţa de zi cu zi. Şi mai vine din declaraţiile de avere ale oamenilor politici. Pe oricine întrebi, vei auzi: „Da, cutare e corupt”, doar fiindcă e om politic, fiindcă e preşedinte. Am ajuns să folosim şi când trebuie, şi când nu trebuie această expresie blestemată, „corupţie”.

Presa.nu prezintă scuze utilizatorilor site-ului, pentru momentele în care transmisia live nu a funcţionat. Soluţia de streaming a fost oferită de staff-ul de campanie al preşedintelui în funcţie.

Presa.nu a mai adresat solicitări de interviu înaintea turului I lui Mircea Geoană şi Crin Antonescu. Mircea Geoană a acceptat invitaţia, dar nu i-a dat curs până acum, iar Crin Antonescu a refuzat-o.” ( Presa.nu)

înregistrarea video a interviului, pe Presa.nu

21/11/2009 - Posted by | Aproape Politică..., Bila Albă | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

