Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Chiriaşului Meu, Pentru Atunci Cînd Nu E …


Am ,de vre-un an şi ceva

un chiriaş bizar :

nu vine cînd îl chem,

cînd îl alung, nu pleacă !

nu îmi răspunde niciodată,

în schimb,

îmi rîde-n nas

cînd mă prefac că nu e !

din cînd în cînd,

îi las pe masă o scrisoare tristă

ca să aibă la ce să nu-mi răspundă…

Şi tocmai atunci cînd m-aştept mai puţin,

cînd încerc să mă joc de-a altceva,

îmi trimite mereu acelaşi vis cu Tine şi cîteva cuvinte :

: “sunt amintirea Lui, nu mă cunoşti, nu ne-am întîlnit niciodată !!!”

şi în care eu îi

răspund :

nu ne-am vazut Încă,

dar

fii sigur că te-aş recunoaşte …

( Mihaela Viziteu, 2009)


16/12/2009 - Posted by | Aproape Poezie..., Somehow Old & Somehow Blue

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

