Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Ceai roşu, La Traviata si Azzura …


M-am trezit ca deobicei,  în soneria isterică a ceasului,  am deschis fereastra şi am decis că îmi place : ninge superb !

Mă simţeam din ce în ce mai fericită, în timp ce sorbeam ceaiul roşu (în mare fugă, întotdeauna sunt în criză de timp dimineaţa…) .  M-am ambalat consistent în roşu – de la ceai mi s-a tras, probabil ! –  (din păcate pentru gaşca geoană din psd & pnl & rtv & antene, nu m-au convins să port azi mov ! (LOL !),în schimb, m-au terminat de rîs ieri, cu flacăra lor mov!!!)  şi cînd am ajuns la capitolul „ce parfum port azi”, s-a întîmplat ceva minunat ! Mi-am amintit de el: Azzura (Azzaro)… Aproape că îl uitasem (cred că nu mi l-am mai simţit,  de aproape 2 ani !), cînd, ceva din culorile de azi, din nevoia mea zilnică de  surprize, din dorul de o primavară din 2008, sau de un vis de o noapte de vară în Toscana,  sau poate Portofino, sau ceaiul roşu, sau La Traviata, revăzută ieri m-au facut să-l amuşin din memorie… (am o memorie olfactivă devastatoare !!! ).

Cam asta a fost ! Mi l-am „administrat” cu mare poftă…şi aşa m-am învăluit într-o primăvară- vară numai a mea, cu un miros înţepător- în notele de vîrf – de flori sălbatice şi fructe exotice , care coboară-  în notele de baza – insinuant şi senzual, pînă în mosc …

N-aş fi crezut că pot purta vreodată, în plină iarnă,  Azzura (care e, prin definiţie, parfumul verii) …

Asa că, deşi afară e o „calamitate” de iarnă tare drăguţă (marcată de un trafic nebun şi  de „urările” corespunzătoare, de… „monday feelings” ale şoferilor şi … şoferiţelor ), eu sunt fericită, plină de adrenalină, în primăvara- vara mea… învăluită în  Azzura !!!

Ziua bună… de la parfum se cunoaşte,ca să zic aşa…

(Mihaela Viziteu, 18.01.2010)


18/01/2010 - Posted by | Bila Albă, Parfumerie De Blog | , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

