Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Cu Mizeria Pe Blog ( Hal(al) De… Bucureşti !!!.. )


Am ajuns acasă, pe post de cel mai mare sac de nervi din lume, murdară ca în coşmarurile voastre cele mai mari, m-am repezit la fereastră şi am făcut repede nişte poze, să ma ‘răcoresc’… :

Credeţi sau nu, aşa arăta Bucureştiul azi – văzut de la fereastra mea, că de jos arăta mult mai rău –  (ora 17.15, strada Maria Rosetti). Va trebui să mă obişnuiesc cu acest peisaj , pînă prin aprilie ( cînd, poate, aceşti nămeţi vor disparea, pe cale ‘naturala’).

Felicit, şi pe această cale, ( şi le dedic nervii mei şi aceste minunate poze) pe toţi bucureştenii care l-au votat pe Sorin Oprescu !!!

P.S. Ne vedem pe Autostrada Suspendată !!!

P.S. ‘ : Aştept cu interes (şi patinele în stand-by) poleiul de mîine ! Promit poze !

11/02/2010 - Posted by | Bila Neagră, Bile De Blog, Pretentii de Fotografie... | , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

