Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Scutul RTV


Nu ştiu ce se-ntîmplă cu mine, de tot nimeresc (din greşeală, sau curiozitate,sau nevoia de …adrenalină ? !) pe RTV ?!

Puţin şi fără rost, cît stau pe RTV, mi-e numai suficient să văd o gaşcă de isterici, care mimează – la impuse, evident, că la ‘libere’ nu se pricep -, sau nici n-au auzit de aşa ceva ! – „fabrici” şi tocşoaie (gen ‘irealitatea zilei’, ‘ora mov/ ora vrăjitoarelor’).

Răzvan Dumitrescu, cel despre care tot zic că ‘mai rău de atît nu se poate’, nu încetează să-mi demonstreze că mă înşel amarnic ! Zilele trecute, cînd preşedintele Traian Băsescu a comunicat decizia CSAT de aprobare a amplasării scutului amercian anti-rachetă în România, Răzvan Dumitrescu a fost un adevarat festival de umor involuntar ! Văzînd că niciunul dintre invitaţi nu percutează, (nu critică decizia CSAT ) s-a pus personal pe băgat băţul prin gard, încercînd să forţeze răspunsurile invitaţilor din opoziţie, cu măgăria şi prostia lui casual. Doar că, în cazul de faţă, şi-a luat-o pe rînd, de la toţi invitaţii, începînd cu Cristi Diaconescu si Meleşcanu, care au comentat şi apreciat pozitiv, firesc, absolut obiectiv, cu profesionalism,  decizia CSAT. Şi atunci, ce să vezi : şoc şi groază  pe ‘capul’  lui Răzvan Dumitrescu. Rar am văzut o personificare mai plastică a stuporii, nişte gros- planuri mai potrivite unui documentar cu titlul „Ştampila Deznădejdii” !!!.  Inţelegînd, într-un final, că ‘nu-i iese’ şi pace ,  a încercat să se regrupeze cu întrebări şi mai stupide (iată că intotdeauna găseşte !) de genul : ‘dar oare cît o să ne coste pe noi acest scut ?  ‘(!), ‘acum, pe criză, ne-am găsit şi noi ?’ , ‘ce ne facem că o sa se supere ruşii pe noi ?’, ‘credeţi că or să ne mai dea ruşii gaz ?’, ducînd tembelismul retoric la cote de neimaginat !!! Ce mai, m-am tăvălit pe jos de rîs (vai, cît de rea pot fi, uneori !), văzîndu-l cum se tot dădea cu capul de pereţi, mai avea un pic şi plîngea în direct (păcat că n-a făcut-o, poate-aşa ar fi marcat şi el un rating mai decent !).

Imi mai amintesc şi ‘ora mov’ a răspîndacilor Stancu şi Ursu, condimentată (pe gustul lor ‘rafinat’, probabil !) cu un … direct de la Cluj (!) cu… 2 vrăjitoare . Era să şi-o ia şi ei (dar de la CNA), că vrăjitoarele, excitate de atenţia de care se bucurau, mai aveau un pic şi sinucideau un porumbel, in direct !!! Dar asta a fost nimic, pe lîngă …’ MOV-ul din stema Romaniei‘ (!). Stancu, nemaincăpîndu-şi în piele, (dar nici în scaun, în curînd,  între noi fie vorba ! ), de încîntare şi fericire, a făcut ‘istorie’ (istoria umorului involuntar, sau a prostiei, evident), anunţînd, pe ‘înalte’, rezultatul unei investigaţii a ‘echipei lor’ de la Caţavencu : ‘ Băsescu a schimbat ilegal stema României’  (sic !);( căci vorba aceea, dupa creierul (vorba vine !) lor, preşedintele României, cînd se plictiseşte, se mai ocupă şi de designul stemei României : mai schimbă o culoare ceva…, mai bagă un picuţ de mov…!!!).  Iniţial i-am suspectat că sunt tare nervoşi cu nervii (după ce a pierdut alegerile ‘mîrţoaga’ pe care au pariat), sau că sunt pur şi simplu bolnavi la cap, dar acum,  m-am ‘liniştit’ că …sunt şi… tare Prostănaci (se pare că au ‘mizat’ pe ceea ce li s-a potrivit !).Nu cred că mai e nevoie să spun că nu şi-au cerut niciun fel de scuze, a doua zi, (şi nici pînă în ziua de azi !) , pentru tîmpenia pe care au comis-o (nici ei, dar nici ‘echipa Columbo & Einstein’ de la Caţavencu). Acum, aştept cu sufletul la gură, rezultatul unei investigaţii pe care le-am recomandat  (pe forumul RTV) să o înceapă (să le suplinesc eu, oarecum,  lipsa de idei si imaginaţie jurnalistică, şi comanda &  nevoia de a referi/lovi zilnic în Traian Basescu + PD-L + tot ce mişcă-n Guvern si in ‘zona’) : ‘A PURTAT TRAIAN BĂSESCU MOV, PE CÎND ERA LA GRADINIŢĂ, SAU NU ?!’ Vreo poză, ceva …sau  poate mă aude Patriciu şi mai apare vre-un ‘filmuleţ’ (prin Prahova, pe undeva…).

Am înţeles, cam tîrziu, cît de inutil îmi consum timpul, adrenalina şi tastatura scriind şi scriind despre măgăriile RTV (antenele lipsesc din referirea mea, pentru că acolo nu mă mai pot uita, nici măcar din greşeala, ca să zic aşa !) : nimic nu-i atinge pe aceşti pseudo-jurnalişti (ca să nu le zic, dar le spun (!) : ‘Ruşinea Jurnalismului Românesc’,), pentru simplul motiv că… PROSTIA le este  SCUT. CEL MAI BUN SCUT !

P.S. Există, însă,  la RTV şi jurnalişti ‘adevăraţi’ ( nu ‘de carton’),  foarte talentaţi, pentru care am o apreciere deosebită şi pentru care mai ‘frecventez’ acest post, de fapt  : Liana Alexandru şi Robert Turcescu. Adesea,  mă întreb, oare ce caută ei la RTV, cum (de) rezistă în acest ‘peisaj’ ?!

11/02/2010 - Posted by | Aproape Politică..., Bila Neagră, Bile De Blog, Pamflete în fața televizorului..., Vipera | , , , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

