Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

PSD – Show („Decît” ) După SPA !


Wow, de data asta, PSD s-a autodepăşit ! Un show total …şi încă nici nu le-a început congresul ! Vanghele m-a ‘ îmbîrligat în îmbîrligături’, după ce l-a dez-garantat pe Prostănac , cu un ‘spirit de glumă ‘!!! (pe principiul : eu te-am garantat, eu te dez-garantez !!!).

Tocmai mă pregăteam să consider asta „circul circului circului” şi să concluzionez că, în fine, mai ‘cool’  de atît nu se poate , cînd hop şi Prostănacul pe sticlă cu o declaraţie . M-a surprins ‘viteza’ lui de reacţie (numai vreo 12 ore !, deobicei îi lua mult mai mult !), m-am gîndit că l-a ‘excitat’ , probabil, anunţul cu ‘tîrgul de neveste de pesedişti’ !!! Cînd colo, ce să vezi, a ieşit să declare că …s-a sucit, nu mai susţine, la congres, varianta votului  ‘echipei’ pe ‘listă închisă’, ci fix invers, pe ‘listă deschisă’ ! Tocmai a probat (de parcă mai era nevoie), că el, ca om politic,  nu există, e o simpla cîrpă, din care uneori,  Vanghele & comp. confecţionează cîte o papuşă, alteori, un preş (de şters pe picioare, evident !), în funcţie de vreme, vremuri şi … SPA-uri !!! Roger, Geoana ???!!!

17/02/2010 - Posted by | Aproape Politică..., Bila Neagră, Vipera | , , , , , , , , ,

1 comentariu »

  1. Pt moment am luat o pauza pe blog in ceea ce priveste politica sau presa..nu de alta, dar daca ma apuc de scris nu ma opresc :(…mai ales la cate mizerii ies la iveala

    Deocamdata m-am axat pe o rememorare, pe baza unor fotografii extraordinare, a unor momente aflate la cumpana intre marire si decadere, pentru unii, pentru altii.
    Va invit pe la mine pe blog, mai bem o cafea, mai jucam o tabla :))

    Comentariu de Satirikon | 18/02/2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

