Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Party Zone ( After The Party Playlist ): It’s My Life !!!


Bon Jovi (una dintre marile mele Iubiri ! )  şi  „It’s My Life”, cu care am „rămas” de la party-ul de ieri,  (îmi place de moooooooooooooor !!!!!!!!!!!!!!), aş asculta-o si dansa încontinuu azi ( vorba lui Dan – disperat !  –  :”eşti în stare” !!!!!!!  )

dar m-am mulţumit, deocamdată, doar să deschid After The Party Playlist-ul cu el !

Next :

Phil Collins :

Eric Clapton  :

Eros Ramazzotti:

Elvis :

Tu Vuo Fa L’Americano :

Carlos Santana:

Madonna :

Lady Gaga :

Trini Lopez :

Meredith Brooks :

Shaft :

Bill Haley :

Parov Stelar :

Ajunge (pentru moment! ) , vorba mea : ce e mult… nu e puţin !!!

28/02/2010 - Posted by | After The Party Playlist, Angel Or Devil ?, Muzică și Muzichie..., Party Zone | ,

2 comentarii »

  1. Mihaela,suuuuuuuuupercooooooooool,postarile muzicale,un sfarsit de weekend minunat,cu stima Octav 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.
    Daca esti de acord sa ne trecem reciproc in blogroll,,te rog da-mi de stire 🙂

    Comentariu de octavpelin | 28/02/2010 | Răspunde

  2. Comentariu de blue2403 | 01/03/2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

