Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Mărţişorul Zilei :”Sunt mai sănătos decît toţi patronii voştri la un loc, şi la minte, şi la corp !!!”


„Sunt mai sănătos decît toţi patronii voştri  la un loc, şi la minte, şi la corp  !!!” (Traian Băsescu – 28.02.2010)

Excelent  ! Felicitări pentru răspuns, domnule preşedinte ! (La Casa Sufletului a mers !)

Vă jur că a fost cel mai frumos mărţişor !!!


01/03/2010 - Posted by | Aproape Politică..., Bila Albă, Bile De Blog, Blogosfera de +10(zece plus) !!!, Cuvintele Lipsa, Good Point, Ştirile Lipsă | , , ,

3 comentarii »

  1. Eu am zis de multe ori că ar trebui ca mulţi din clasa politică să îşi facă un control medical. La cap.
    În fond, pentru a primi dreptul de a conduce o maşină, se face; o ţară e mai puţin importantă?

    Comentariu de blue2403 | 01/03/2010 | Răspunde

    • Buna ! Scuze ca raspund cu intirziere, dar ieri nu mi-a ars de nimic, am avut cod rosu la adrenalina si nervi – eram buna de postat pe YouTube, pacat ca nu m-a filmat nimeni ! – (de as fi avut si eu nevoie de …”(…)un control medical. La cap”, vorba ta): am parcat masina intr-un loc un picut interzis (eu si inca 99 % dintre bucuresteni ) si … a ridicat-o Supercom-ul – doar pe A MEA, fireste !!!- (evident + amenda la politie, da’ aia nici nu mai conta, in momentul ala !); si a urmat o „excursie” cu nervi si cu un taxi in Afumati (la mama lu’ dracu !) – la platforma pe care se depoziteaza masinile parcate „inteligent”- (!!!); Noroc ca am rezolvat repede acolo, „gazdele” au fost excesiv de „amabile”, am vorbit, ne-am mai imprietenit (am descoperit, cu ocazia asta, ca am un succes nebun la „minoritari” !!! ). Cam asta a fost. In final, am realizat ca ieri a fost marti si m-am mai linistit (martea, eu si ghinioanele de Cartea Recordurilor avem o atractie fatala reciproca !!!).
      Asa, si acum sa raspund, in fine, pe larg si la obiect, la comentariul tau : DA ! (LOL, evident !)

      P.S.
      Tot ieri, dupa ce mi-am tras 99 de palme, mi-am promis sa nu mai merg 99 de ani cu masina ( in Bucuresti, evident !), sau, cel putin, pina e gata „autostrada suspendata” !!!

      Comentariu de miha0509 | 03/03/2010 | Răspunde

  2. „…eram buna de postat pe YouTube…” – Fabulos…
    ***
    Vaccin Tudor ar fi primul pe lista cu „Vreau să le văd certificatul de sănătate a organului generator de mătreaţă”
    ***
    Oarecum offtopic: Acum Mircea Geoană pare a se apropia de plecarea de la Preşidenţia Senatului.
    Dacă se ajunge la vot prognozez că e pe făraş.
    Cred că în acest caz, porecla lui ar fi pusă în pericol. Nu va mai fi un simplu Prostănac ci Prostănacu Second Hand. Omul de pe locul doi…
    S-ar putea zice că nu e mare brânză. Dacă ar fi o chestie singulară n-ar fi, dar pusă lângă eşecul de la alegerile entru funcţia de Preşedinte al României şi cele pentru funcţia de Preşedinte al PSD asta poate deveni devastator pentru sărmanul Prostănac. E al dracului de greu să rezişti la o astfel de soartă.

    Comentariu de blue2403 | 03/03/2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

