Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Scutul RTV (update) : creşte Ceata Lui Piţigoi !


Ceata rtv se măreşte cu un nou piţigoi (de fapt,  nu e nou, doar că nu l-am prea băgat eu în seamă, pînă acum ), cu un nume predestinat : Hanibal (!) Dumitraşcu (psiholog – sub acoperire, evident !- ).


Imi amintesc ca mi-a cam poluat auzul şi văzul de mult (să tot fie de prin campania electorală şi mai bine ! ), stagiul şi l-a făcut la OTV (!) şi văd că a fost dat afară de Dan Diaconescu şi recrutat de „şcoala rtv” (nu e nevoie să explicitez motivele, nu ?!).
Azi dimineaţă, „invitat” la ştirile de la ora 9.00, în calitate de psiholog, a depăşit orice limită, m-a făcut să mă întorc din drum, aproape să mă împiedic, (eu tocmai ieşeam pe uşă) : „analizînd” cazul femeii intrate în comă la locul de muncă şi, în general, „abuzul de muncă” , n-o sa credeţi, psihologul/ analist deontolog a ajuns fix la …Traian Băsescu !!! Ei bine, da, a fost mai tare decît toţi propagandiştii cu carnet de partid sau rtv, sau antene ! Da, le-a luat faţa cu o concluzie halucinantă : Traian Băsescu (din Japonia !) a dat un semnal nociv (???)  mediului organizaţional din România (cu afirmaţia că „productivitatea din România a crescut şi prin creşterea şomajului”) , astfel angatorii sunt nemiloşi cu angajaţii, iar angajaţii muncesc în România pînă crapă la locul de muncă ! Deci, telespectatorul (noroc că eram singura, cred  !) era îndemnat să tragă concluzia că … TOT TRAIAN BĂSESCU E VINOVAT ŞI DE ASTA  !!!). Wow, flacăra mov acţionează … tocmai din Japonia !!!
Foarte tare, RTV !!!
RTV, cu asta aţi făcut Cartea Recordurilor… istorie.
Mai tare de atît,  nu se poate ! Iar am zis-o !
Nu mult,  pînă …data viitoare, evident !
Ne vedem atunci !

P.S.
Nu cred că va dura prea mult !!!

12/03/2010 - Posted by | Aproape Politică..., Bila Neagră, Bile De Blog, Pamflete în fața televizorului..., Vipera | , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

