Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Cu Parfumurile Primăverii Pe Blog !!!


Am tras azi o fuga la Sephora si am reusit sa-mi dobor propriul record  (am scotocit, mirosit, asteptat sa se aseze si lucreze parfumul  si …vorbit/ comentat vreo  1 h 30′) , „cronometrata”  fiind, destul de aproximativ si nervos,  de „nefericita” mea colega, ( care a avut proasta inspiratie sa  ma insoteasca  !!!; Ralu, sorry ! LOL : ti-am zis sa te lasi de fumat ! Vezi, eu nu mai am acum nicio „constringere” de …stat in „locuri in care nu se fumeaza” ; nu mai stau ca pe ace, daca nu aprind o tigara  !!! ).

Da, dar nu am fost degeaba ! De data asta, m-am indragostit de …2 parfumuri !

Mai intii m-a surprins, dupa vreo jumatate de ora m-a sedus „Idylle” (Guerlain) :ceva absolut nou, n-am mai mirosit nimic in genul asta, pina acum; totul a inceput cu o explozie florala  :debuteaza frezia, pe urma, usor-usor se insinueaza liliacul, bujorul, iasomia, trandafirul bulgaresc; apoi totul coboara extrem de senzual, in mosc alb si paciuli; si ramine acolo;  adieri de frezie ; in final doar mosc alb cu frezie, trandafir bulgaresc si amintiri de paciuli . Absolut fascinant. O sa-l incerc si acasa (am primit si un tester cu Idylle –  am un „succes nebun”  la vinzatoarele de la sephora, primesc testere si fara sa le solicit, sau sa cumpar ceva  ! – ), desi sunt extrem sigura pe mine : nu m-a inselat niciodata dragostea la prima vedere ! (Ce mai, e un Must Have It  (de primavara ) !)

Al doilea parfum (de care m-am indragostit) nu m-a surprins deloc. Parca il asteptam demult, pentru serile de primavara (cred ca si de vara si toamna, de ce nu ?!).  Vine de undeva din asteptarile mele, din definitia mea, din chimia mea : ei bine, da, ati ghicit ! e un Issey Miyake ! Cel mai recent : „A Scent” . Eu care, de 10 ani ma confund cu L’Eau D’Issey, parca asteptam noua magie olfactiva Miyake … E absolut genial…Nu-mi cereti sa-l descriu, nu pot descrie un Issey Miyake, ar fi ca si cum mi-as descrie sufletul …In linii mari, o sa va spun ca e ceva verde lemnos magic (o magie de frunze lemnoasa condimentata cu citeva insinuari florale ).  Nu cred ca ii va lua locul lui „l’Eau d”Issey” (in inima mea) ,  pe „L’Eau d’Issey”  il vad mai mult ziua, pe lumina, pe „A Scent” il vad NUMAI SEARA, as zice chiar si mai bine, NOAPTEA …

Pentru mine, e mai mult decit un Must Have It , e , sa zicem, visul noptilor mele de primavara …

16/03/2010 - Posted by | Parfumerie De Blog | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

