Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

CTP despre reţinerile făcute de procurorii DNA în cazul Voicu


O Bila Alba pt. Cristian Tudor Popescu,

pentru pozitia fata de „caracatita Voicu” si fata de justitie, in general – „simbolistica morala” -( din emisiunea „Ora de Foc”/08.04.2010):

…dar si pt. faptul ca nu a rezistat prea mult in studiou, in emisiunea „Ora de foc”, printre manipularile, minciunile si aberatiile (uzuale ale) celor 2 „moderatori” si ale invitatei – „magistrata” Alice Draghici (la un moment dat, CTP afirmind exasperat: „plec, nu mai rezist aici in emisiune(…); in urma cu citva timp , as fi spart sticla, daca ar fi trebuit sa ascult un asemenea magistrat (n.m :Alice Draghici)!” )

Update :

CTP este, inainte de a fi jurnalist/ analist politic/ critic de film/ inginer automatist/ sportiv, etc, un scriitor (de tare multe ori poet !) extrem de talentat, temperamental, hiper-sentimental. De aici si reactiile lui, rareori usor de motivat in plan logic, daramite politic !Tot asa dupa cum, alteori, argumentatia lui este o lama fina de otel; de cea mai buna calitate, te taie fara sa simti si fara drept de apel , constructiile lui logice fiind inatacabile ! CTP ori iti place, ori nu-ti place, cam asta e, „cale de mijloc nu exista”, in ceea ce-l priveste …

P.S.
Si eu sunt „intoarsa din drum” de tare multe ori, in ceea ce-l priveste, ca sa zic asa; dar, ca sa fiu extrem de sincera, mi-a placut, chiar si cind n-am fost de acord cu el, chiar si cind am fost extrem de suparata pe el ! Poate pentru ca si mie imi e la fel de greu sa judec in culori, prefer nuantele, tonurile si revenirile, chiar imi place sa gresesc, macar pentru a savura mai bine… momentele cind sunt mai aproape de ADEVAR ! (sau, mai bine zis, imi imaginez eu ca sunt !)

08/04/2010 - Posted by | Aproape Politică..., Bila Albă, Bile De Blog, Good Point | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

