Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Nominalizarea mea pentru Cartea Recordurilor : noua producție Realitatea TV – „Agricultorul Stresat de Băsescu”


După ce am ajuns să declar că la Realitatea TV nu mă mai poate surprinde nimic (sătulă fiind de jurnalele lor de „știri lipsă/ trunchiate/ neadevărate”, de manipulările, agresivitatea, obraznicia, diletantismul lor cotidian)… ,
după ce, de cîteva zile încoace, RTV e supărată foc că, deși ne tot trage de mînecă să ieșim în stradă (mințind din oră în oră că „e fierbere pe străzi” și că „străzile sunt pline de zeci de mii de protestatari” ???, filmînd mitingurile cu cadre strînse, ca să nu se vadă că la ele participă doar 2-3 amețiți, mai mult fluiere decît mitingiști :)))… ,
după ce jurnalele lor de NEștiri, au ajuns adevărate MANIFESTE, materiale de propagandă anti-sistem, instigări la anarhie și violențe !!!,
în dimineața asta era să vărs pe mine bunătate de ceai (pe care il savuram, din întîmplare, din păcate și dintr-o gravă eroare, în timp ce televizorul era pe „Realitatea TV” ). INCREDIBIL ce mi-au văzut ochii : RTV îmi „prezintă” un „agricultor stresat” (??? !!!) de… Traian Băsescu ???!!!. :)))
Șoc și groază, ce mai ?! :)))
Mai întii, am crezut că mi-a facut cineva un „spirit de gluma” proastă și mi-a pus substanțe halucinogene în ceai LOL,LOL,LOL !!! . Cînd colo, faza continuă, „agricultorului” i se bagă și microfon în gură și… ce să vezi ?! Aflu că, de cînd a ascultat declarațiile lui Traian Basescu, „agricultorul” are „stress” și „nu mai poate dormi”. :)))))))))))))))))))))))))
(Am redat cam aproximativ, din memorie, că încă sunt în „stare de șoc” !!! LOL ! :))) )
Stați, că asta nu e tot !!! Ca dupa orice „film bun”, urmează și dezbateri, nu ?! Așa că, bomboana pe colivă : invitați în studoiul de știri, 2 psihiatri care sa … analizeze „cazul” ! :)))
Wow ! Incă nu-mi revin din rîs !
Și se mai miră RTV de ce nu-i mai ia nimeni în serios, de ce ne uităm la ei din întîmplare, curiozitate sau ca să ne distrăm și să găsim surse de inspirație pentru LOL-uri și bancuri !!!
In ce hal de lipsă de inspirație, disperare, ticaloșie, mizerie, măgărie trebuie sa fie RTV, dacă a ajuns să se preteze la asemenea regii !!! Faza asta cu „agricultorul stresat de Traian Băsescu” ar putea intra in Cartea Recordurilor, IMEDIAT și LEJER, dacă i-aș putea convinge pe ăia sa aprobe un capitol și pentru prostie (sau măgărie ! in cazul rtv, e greu să stabilești linia de demarcație între prostie și măgărie …). Bate și „filmulețul lui Patriciu” cu „pixelul, puștiul & pumnul” !!! Ba chiar îi sugerez lui Vîntu să mai bage niste bani și să faca și un film în 3 D :”Agricultorul Stresat De Băsescu”… :)))))))))))))))))))))))))

)
măcar să rupă gura tîrgului, pînă la capăt … :)))

P.S.
@ RTV : puteați să găsiți și voi un „agricultor stresat” un picuț mai talentat, că ăsta avea o față tare senină și mai și purta un zîmbet de la o ureche pînă la cealaltă !
In rest, vă doresc numai… RUȘINE !!!

P.P.S.
Mă tem că RTV-ul este, de fapt, cel stresat și am o bănuiala că una dintre cauze ar fi și viitoarea impozitare a drepturilor de autor cu 16% ! (mai ales că la rtv sunt plătiți pe drepturi de autor pînă și portarii și femeile de servici…) :))) . Dar nu-mi fac griji, am văzut ca au pile la o „grupă” de psihiatri, care au abonament pentru apariții zilnice pe „sticla” lor, la dezbateri… :)))

12/05/2010 - Posted by | Aproape Politică..., Pamflete în fața televizorului..., Vipera | , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

