Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Doliu Peste Cuvintele Lipsa…


In aceasta dimineata s-a stins una dintre cele mai calde si bune fiinte pe care le-am cunoscut ( Marcela Botez, mama lui Dan)…
Mi-a fost si soacra, si mama, dar mi-a fost mult dincolo de asta: mi-a fost PRIETENA. Mi-a impodobit sufletul cu caldura si frumusetea
gindurilor ei… Mi-e tare greu sa mai scriu, pentru mine vorbesc azi DOAR LACRIMILE, in locul cuvintelor lipsa…

Marcela, nu pot sa imi iau ramas bun de la tine, pentru ca ai fost si vei ramine in inima mea, asa cum bine stii…Lasa-ma doar sa pling…

Dumnezeu sa te odihneasca…

30/06/2010 - Posted by | Cuvintele Lipsa, Lacrimile Lipsa..., Locuri Speciale In Inima Mea

4 comentarii »

  1. Imi pare rau pentru decesul din familia ta! Sincere condoleante

    Comentariu de Sfarma-Piatra | 30/06/2010 | Răspunde

    • Iti multumesc .

      Comentariu de miha0509 | 30/06/2010 | Răspunde

      • Incearca sa depasesti momentul,socul e teribil mai ales daca e o persoana apropiata.Desi avem pareri total opuse,recunosc ca ai o mare sensibilitate daca ai pus Requiem de Mozart! Inca odata cu parere de rau iti transmit sincere condolente! FII TARE!!!

        Comentariu de Sfarma-Piatra | 30/06/2010

      • Iti multumesc, din nou !

        Comentariu de miha0509 | 01/07/2010


Lasă un răspuns

