Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Realitatea TV în REBRANDUIRE ???


Am ajuns acasă, am deschis televizorul şi văd, de vreo 30′ , de cînd am ajuns, transmisia în direct a înmormintării Mădălinei Manole (Dumnezeu S-o Odihnească !). Am crezut că am greşit canalul şi dau să schimb pe un post (care se declară) „de ştiri”, Realitatea TV. Cînd colo, remarc că ERAM pe Realitatea TV. Confuzată, m-am gîndit că poate RTV-ul s-o fi înfrăţit cu OTV-ul (conform zicalei:”cine se-aseamănă, se-adună”, mai ales de cind cu recentele vizite ale lui Dan Diaconescu Direct la DNA şi invers :))) ).
Comut pe OTV. Big Surprise ! Celebrul post specializat în transmiterea înmormintărilor în direct, OTV-ul, NU TRANSMITEA (aceasta înmormintare) în direct !!!
Eu ce să înţeleg de aici : cumva că Realitatea TV se rebranduieşte, intenţionînd să ocupe locul/ nişa OTV-ului ????? :))

16/07/2010 - Posted by | Pamflete în fața televizorului..., Vipera | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

