Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

FAZA ZILEI : Dan Diaconescu Direct ofera Exclusivitate pentru Realitatea TV !!! Oare de ce ma mai surprinde PROSTIA RTV ???


Realitatea TV baga insistent un News Alert ! M-am speriat ingrozitor, am crezut ca iar a cazut vreo creanga de copac pe jos, sau si-a scrintit cineva un picior, sau s-a trezit Crin Antonescu din somn mai devreme si face o declaratie de presa in direct, despre pretul pepenilor din Grecia ! Ups, pardon, am gresit : de pepeni se ocupa Geoana !
Cind colo, ce sa vezi ?!
News Alert-ul era pt. … Dan Diaconescu Direct !!! Suntem anuntati insistent ca DDD e DIN NOU invitat (diseara) la Realitatea TV !!! Mai nou : „patronul OTV acuza implicarea lui Boc” si „spune cine e in spatele arestarii sale ” !!!
Ei, daca ieri n-am dat mare importanta participarii lui la emisiunea lui Stelian Tanase (ma asteptam la asa ceva din partea lui Tanase; in principiu, ma cam astept la orice din partea lui ), azi e deja COOL ! Dan Diaconescu Direct ofera o noua EXCLUSIVITATE pentru Realitatea TV !
Pai, n-am avut eu dreptate (in postarea mea anterioara) ca „Realitatea TV se REBRANDUIESTE ” ??? (  https://mihaelaviziteu.wordpress.com/2010/07/16/realitatea-tv-in-rebranduire/)
(dupa ce a luat locul OTV-ului la transmiterea in direct a inmormintarilor, mi se pare chiar normal acum sa-l invite pe insusi patronul OTV-ului pentru ceva „exclusivitati” )
P.S.
Oare exista ceva mai ridicol de asta, oare se poate ceva mai ridicol de atit ??? Cred ca tocmai mi-am pus o intrebare cu raspuns inclus : evident ca exista/ se poate ! Experienta a dovedit ca Realitatea TV nu are limite la muuuulte capitole ! PROSTIA, RIDICOLUL si MIZERIA fiind doar primele trei care imi vin in minte acum, in graba, ca n-am timp sa scriu mai mult…

19/07/2010 - Posted by | Aproape Politică..., Bila Neagră, Bile De Blog, Just For A Laugh, Pamflete în fața televizorului..., Vipera | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

