Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Cișmigiul de la ora 9


Intorcîndu-mă azi, pe la 9.00, de la dentist, în loc să-mi urmez traseul obişnuit, am traversat Cişmigiul. Habar n-am de ce ! Dar am o bănuială : îmi era dor de el ! 🙂

Deşi m-a primit bosumflat, pustiu, cu un cer plumburiu şi cu toate tonurile de gri din lume, am descoperit că imi e la fel de drag ca întotdeauna.

Eu şi Cişmigiul avem o relaţie specială : eu îl iubesc, iar el îmi încarcă mereu bateriile !

Azi, bunăoară, am simţit în nări parfumul unei dimineţi de clasa a X a (cred ), cînd, în drum spre liceu (” Nicolae Bălcescu”, actual Colegiul „Sfântul Sava” ), înaintea tezei de mate, am făcut acelaşi ocol ( de la traseul obişnuit ) , să-i cer Cişmigiului o zi bună şi nişte baftă  ! Şi, darnic ca deobicei, chiar mi-a dăruit ! 🙂

Spre ieşirea din parc, m-am oprit la unul dintre chioşcurile Tîrgului de Crăciun şi, după ce m-am împrietenit cu vinzătoarea, o unguroaică din Harghita, simpatică foc, mi-am cumpărat de la ea o căciuliţă roşie ( cu moţ ) ! :)))  Pentru că niciodată Cişmigiul nu mă lasă să plec de la el cu mîna goală !

Cît despre noua mea „scufiţă roşie”, probabil că o s-o port de Anul Nou,  la Cîmpulung . Şi o să-mi ţină toate amintirile calde. Nu numai pe cele din Cişmigiu ! 🙂

 

 

09/12/2010 - Posted by | Blogul Strazii, Locuri Speciale In Inima Mea | , , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

