Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Un Vis Cu Oscaruri …:)

Am avut, azi-noapte, un vis MORTAL :

decernarea premiilor Oscar avea loc la cinematograful ARO (București, desigur :))) ) ! :)))  Eu aveam invitație dar, la intrare, nu mi se dădea voie sa intru, pentru că venisem cu un notebook !:))) :”N-aveți voie cu notebook-ul !” mi-a strigat tipa de la intrare. Iar eu, în loc să mă cert cu ea, să las acolo  notebookul, sau să plec acasă , stăteam în ușă plângând, fără să mă pot mișca și fără să pot scoate un sunet  ! :)))) M-am trezit azi-dimineață supărată foc și cu lacrimi în ochi !!! :)))

P.S.

In visul următor, sper să plec fără notebook sau laptop, ca să vă pot povesti cine a luat Oscarurile ! :)))))

30/01/2011 Posted by | APROAPE LOL !!!, Filmele pe care vi le recomand | , , , | Lasă un comentariu