Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Oficializarea Alianţei „Sus Iliescu, Jos Băsescu”


Wow, nu-mi cred ochilor ! PNL-ul stă cuminte în bănci, lângă PSD, şi-l soarbe din ochi pe tătucul Iliescu !!!
Am înregistrat această scenă, pentru că voi avea nevoie de tare mult timp să mă conving că n-am visat !
Probabil că 50 % din electoratul liberal s-a încuiat în baie să-şi taie venele, 50% plânge sub pat, de ruşine ! 
P.S.
Despre electoratul PSD n-am comentat nimic, pe acesta îl garantează Vanghele ! 
P.P.S.
Oare de ce scena pe care tocmai o văd acum, cu Iliescu militând energic la tribună, incitând la RĂSTURNĂRI DE GUVERNE ( mai nou – din 2007, incoace  – şi de PREŞEDINTE !!! ) în stradă , îmi aminteşte (pestilenţial) de … MINERIADE ???
__________________
05/02/2011 - Posted by | Aproape Politică..., Bila Neagră, Vipera | , , , ,

3 comentarii »

  1. Poveste de februarie

    M-am nascut printre Carpaţi

    A fost odată ca niciodată, o ţară minunată cu munţi si ape repezi, cu cărbune si petrol. A fost odată….

    Aici m-am născut eu, prematur. La căpătâiul meu au fost trei ursitoare : una imi asigură protecţie, alta imagine, iar ultima bogaţie. Dintr-un tată pe picior de divorţ si o mamă minoră. Am fost ţinuta un an la incubator şi hrănită cu cornuri, lapte si apoi cu ouă. Am o familie numeroasă, cu unchi, matuşi si chiar o bunicuţă din partea mamei de care ascultă si mami si tati, nu-i iasă din cuvânt. Sunt de viţă nobilă, ma trag din baroni.
    La împlinirea vârstei de un an am scos capul în lume (oarecum timid) si mi-am facut simţită prezenţa pe scena pe care voi evolua când o să fiu mare. Era în 2007 când tata a reuşit sa divoţeze şi să spună NU în loc de DA. L-am ajutat cu toţii, şi rude, şi prieteni şi ursitoarele mele.
    Au trecut anii şi am împlinit 5 ani de viaţă. Azi m-au botezat. Mama şi bunicuţa au pus mâna de la mâna şi mi-au făcut cadou o scufiţă roşie, de la tata am primit chiloţei galbeni (3 perechi, sa am de schimb când fac caca pe mine), iar unchiul de gradul doi din partea tatei mi-a dăruit cizmuliţele fermecate de culoare albastră.
    Bunicuţa (care nu locuieşte cu noi, fiind “săracă şi cinstită”) m-a povăţuit:
    -Draga mea nepoată, acum eşti fată mare şi o să umblii singură prin pădure, să ai mare grijă că acolo locuieşte lupul cel rău şi puternic, să te fereşti de el! Spunând aceste vorbe pline de înţelepciune, bunicuţa plecă la casa din marginea pădurii să-şi odihnească oasele obosite şi să mai ticluiască ceva planuri de viitor.
    -Mami, mami, dar unchiul nostru vânătoru’ nu mă poate apăra de lupul cel rău?
    -Fata mea, unchiul tău e prea obosit să te apere de lup şi nici puşca nu-l mai ajută şi oricum e încolţit de lupii tineri şi justiţiari.
    -Şi ce o să fac, o să mă descurc singură?
    -Eşti prea mică pentru un război aşa de mare, dar nu eşti singură, suntem noi, familia ta, baronii şi ursitoarele, care ţi-au ursit să devii actriţă de telenovele pentru că nu eşti suficient de matură să joci în Actorul şi sălbaticii.

    Astea fiind zise, mi-am dat jos chiloţeii galbeni şi m-am îmbrăcat în pijamaua vărgată să dorm liniştită ştiind că ursitoarele veghează.
    -Vise plăcute! Îmi spuse cineva.

    Comentariu de Cristi | 05/02/2011 | Răspunde

  2. Politica naste monstri.

    Acum …. Scufita rosie.
    Se pregateste Alba ca zapada.

    Comentariu de Cristi | 06/02/2011 | Răspunde

  3. OK! hai sa-i schimbam pe astia. Gata, i-am schimbat si am venit noi. Ce facem primul lucru? Nu exista primul lucru, toate sunt prioritare in mintea noastra, pare sa spuna cineva de langa usa. Bine, sa vedem prioritatile:
    1.abrogam legea educatiei
    2.abrogam legea unitara a pensiilor
    3.abrogam legea salarizarii unitare
    4.abrogam legea pensiilor militare
    5.readucem salariile nesimtite (atatea cate au fost taiate)
    6.repunem pe functii toti directorii si sefii care au fost dati afara (sunt de la noi)
    7.reangajam toti bugetarii datia afara de regimul Basescu-Boc
    8.anulam chiar si condamnarea comunismului, ca a fost condamnat de Basescu si il condamnam noi altfel
    9.schimbam sefii SRI, SIE ca i-am criticat ca fiind de partea lui Basescu
    10.il reabilitam moral pe Solomon de la Craiova, ca doar e o victima politica a lui Basescu, la fel facem si cu Nastase
    11.redeschidem minele care NU au fost inchise de regimul Basescu-Boc
    12.scadem TVA
    13.crestem salariile bugetarilor si acordam din nou al 13 salariu
    14.nu inchidem niciun spital ba dinpotriva le dotam la nivel occidental si dublam salariile medicilor
    15.dublam salariile profesorilor
    16.marim salariile celor din administratia locala
    17.din prima zi retragem toate trupele din teatrele de operatiuni, ca nu am fost de acord cu Basescu sa le mentinem acolo
    18.de data asta castigam pariul cu agricultura, pariu pierdut de regimul Iliescu-Roman
    19.il reabilitam moral pe Vantu, Voiculescu, Patriciu pentru ca si ei au fost victimele lui Basescu ; lui Vantu ii reparam si rotula
    20.cautam flota ascunsa de Basescu, o gasim o retehnologizam si il arestam pe Basescu
    21.o sa facem mai multe autostrazi de data asta nu ca in alte dati cand am fost la putere
    22.o sa scadem pretul la gaze, la carburanti si la curent si nu ne atingem de baietii destepti improscati cu noroi de Basescu, ba din contra
    23.renuntam la acordul cu FMI
    24.facem tot ce n-am facut cand eram la putere si chiar mai mult
    Principalul stimati colegi, este sa ajungem cat mai repede la putere pana nu-si revin astia de la PDL ca sunt in stare sa-l condamne pe Vantu si atunci ce ne facem ? Iar pica ei bine.

    Comentariu de Cristi | 07/02/2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

