Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Florin Călinescu, congrats !!!


Am vazut abia acum înregistrarea emisiunii golănaşei Oana Nas, pardon, Stănciulescu (” DA sau NU” – Realitatea TV/ 11.02.2011 ) : recital Florin Călinescu !!! Absolut MORTAL ! 🙂

” Cât a stat PSD-ul la putere, la vamă erau numai Maici Tereza ! (…) La Stamora jur că, pe vremea PSD-ului, era Maica Tereza, în misiune ! ” =)) =)) =))

PSD e un partid comunist în toată regula. Eu, liberal, cum să mă duc EU la o şedinţă cu Hrebenciuc şi Iliescu ????!!!! ”

Nu m-am sărutat cu Ion Iliescu (la Balul Academiei Caţavencu-n.m.), Mircea (Dinescu-n.m.), nu mă confunda cu tine !” =)) =)) =))

” Tu ( Mircea Dinescu-n.m.) te-ai pupat cu toţi : cu Băsescu, te-ai pupat ! ; cu Iliescu, te-ai pupat ! ;  cu Milică, te-ai pupat !

=)) =)) =))

Florin Călinescu, mi-ai facut seara !!!! Pardon, noaptea ! :))))))))   Love You ! 🙂

Oare de ce am impresia că Florin nu mai pupă curând o intrare la Realitatea TV  ??? :))) LOL !

P.S.
Sper ( şi imi doresc ) ca acesta să fi fost doar episodul-pilot al reîntoarcerii lui Florin în politică şi dezbaterile tv !

Update : Inregistrarea emisiunii, AICI :http://www.realitatea.net/dasaunu.html

12/02/2011 - Posted by | Bila Albă, Bile De Blog, Replica Zilei, SIMPATII DE BLOG | , , , , ,

3 comentarii »

  1. Da, am vazut un Calinescu simpatic asa cum ne-a obisnuit. Ma bucur ca au facut greseala sa-l invite pentru ca de mult timp nu am mai avut placerea sa constat ca cei de la Realitatea nu-si pot face jocurile. Daca le plac senzatiile tari probabil ca o sa-l mai invite, dar la emisiuni neimportante cu moderatori de 2 lei, nu de alta dar sa le faca si lor audienta. La Ursu in emisiune nu cred ca o sa apara, ca au suficienta audienta si poate le strica „smecheriile”. Nu ar fi rau sa se intoarca in politica si de ce nu chiar in televiziune. Pentru aparitia de ieri: felicitari Floriiiiin!
    Sper sa ramai obiectiv.

    Comentariu de Cristi | 12/02/2011 | Răspunde

  2. TE IUBESC pentru link-ul cu emisiunea… de cand o cautam…

    Comentariu de Costin | 19/02/2011 | Răspunde

  3. Cica a declarat ca a simtit ca a intrat în Uniunea Europeana înca de la vârsta de 17 ani vezi subiectu aici http://www.bloguletz.com/video-confesiunile-lui-florin-calinescu-eu-am-intrat-in-uniunea-europeana-prin-niste-2/

    Comentariu de bloguletz | 23/04/2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

