Cuvintele Lipsă…

What A Wonderful World…

Trei


Cineva
Mi-a găsit azi în păr trei petale și m-a rugat să nu le mișc,
glumind
Mi-a găsit pe parchet trei raze de soare și m-a rugat să nu le ascund,
dansând
Mi-a găsit în voce trei note de primăvară și m-a rugat să nu le pierd,
cântând
Mi-a găsit în ochi trei nuanțe de verde și m-a rugat să nu le strivesc,
clipind
Mi-a găsit, printre gânduri,  trei vise și le-a rugat să nu mă trezească,

zâmbind …

25/03/2012 - Posted by | Aproape Poezie..., Cuvintele Lipsa, Locuri Speciale In Inima Mea | , , , ,

5 comentarii »

  1. Ce frumos, Mihaelo! :*

    Comentariu de Angela Tocila | 25/03/2012 | Răspunde

  2. am ramas fara grai.!!!! superb!

    Comentariu de ana | 26/03/2012 | Răspunde

  3. Mulțumesc mult, Ana ! :*

    Comentariu de miha0509 | 26/03/2012 | Răspunde

  4. Greu de comentat, doamnă! Deocamdată doar mă bucur ….

    Comentariu de Mekone | 16/04/2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

